Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Мінфін і Мінсоцполітики наказом від 28 березня 2016 року № 305/392, правління ПФУ постановою № 6-1 затвердили Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Визначено механізм обміну інформацією на центральному рівні між ДФС і ПФУ, а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків щодо даних про заробітну плату (дохід) за період з 1 січня 1998 року по 1 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплату.
ПФУ подає запити в ДФС, а ДФС відповідає виключно в електронній формі за допомогою телекомунікаційних каналів конфіденційного зв'язку в спеціальній телекомунікаційній системі (мережі) органів виконавчої влади Національної системи конфіденційного зв'язку.
У разі виникнення обставин, які унеможливлюють виконання положень Порядку, суб'єкти інформаційного обміну зобов'язані інформувати про це один одного протягом 2 робочих днів з дати їх виникнення.
Пенсійний фонд протягом 5 робочих днів з дати отримання такого повідомлення або звернення про отримання даних про заробітну плату (дохід) фізичних осіб для призначення пенсії в разі втрати документів про її нарахування та виплату формує запит і подає його в ДФС. Запит формується за необхідності, але не частіше ніж раз на день, і може містити інформацію щодо однієї або кількох фізичних осіб.
Порядок отримання даних про заробітну плату 2006 року визнано таким, що втратив чинність.