flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

                                                                                                                          

                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                               

                                                                                Наказ   Лановецького районного суду

                                                                    Тернопільської області                                                

                                                                                 від   14 червня 2012 року   18

 

                                                          

                                         ІНСТРУКЦІЯ

          про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або                

                    друк  документів,  які надаються запитувачам інформації

1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації»           ( далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом  більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Лановецьким районним судом Тернопільської області ( далі – районним судом).

 2.   Відповідальна особа , яка готує інформацію на запит , у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж двох робочих днів з дати отримання запиту подає відділу планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській області заявку ( вказуючи кількість сторінок та їх формат) на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 3.Відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України у Тернопільській на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими ( згідно додатку № 1), оформляє рахунок за формою (згідно додатку № 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації, протягом двох робочих днів, передає його відповідальній особі для надання його запитувачу інформації.  

4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів , що надаються за запитом на інформацію , затверджених постановою  Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.                                                                    

    Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат та копіювання  або друк документів здійснюється у будь – якій фінансовій установі ( банку) за реквізитами, зазначеними в рахунку                ( додаток № 2  до Інструкції).

 5.  Після надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації , відділ планово - фінансової діяльності територіального управління Державної судової адміністрації У країни у Тернопільській області повідомляє службовою запискою Лановецький районний суд,зазначаючи дату надходження коштів на рахунок.

6. Відповідальна особа, що готує запитувану інформацію, отримавши повідомлення про зарахування коштів, передає копії документів голові суду  (виконуючому обов’язки голови суду) для підпису та завірення згідно чинного законодавства.

      Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.                                                      

7. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі  повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.   

8. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів, від дати видачі рахунку ( додаток №2), коштів на реєстраційний рахунок територіального управління , про що відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє суд службовою запискою.                                                                                        

 

                                                                                          

 

                                                                                                   Додаток  № 1

Розміри фактичних витрат  копіювання або друку  документів     

Послуга, що надається     

 

Норми витрат на виготовлення однієї сторінки

 

копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній

 друк)

 

 

0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

                                                                                                             

                     

 

                                                                                                                      Додаток  № 2

 

  

                                                     РАХУНОК № _____

                                          від ____ ____________ 20__ року

 

№ з/п

Найменування

Вартість виготовлення

1 сторінки

(без ПДВ), грн.

 

Кількість сторінок,

од.

Ціна

(без ПДВ),

грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього до сплати: ________________________________________________

 

________________________________________________________________

                                                           (сума прописом)

 

Виконавець        _________________                  __________________________                                      

                                 (підпис)                                                     посада (П.І.Б.)